2015. január 4., vasárnap

3.rész-Talán ő az!

Sziasztok! Mostantól hosszabbak lesznek a részek,ezért minden vasárnap fogom csak hozni őket.
Addig is,jó olvasást kívánok!    (Pipálni,komizni és feliratkozni még mindig szabad!)                            
3.fejezet

 Bella és Nick vidáman beszélgetve jöttek ki a teremből.
-Nick,szerinted nem lenne jó találkozni ma délután,csak mi ketten?-kérdezte meg óvatosan.
-De!-ragyogott fel a srác arca.,,Francba,miért nem mertem én megkérdezni?" -Mikor találkozzunk?
-Mondjuk 4-kor a McDonald'sban.
-Király! Nekem jó.- ekkor Rebecca jelent meg a hátuk mögött,és elhúzta Bellát a bátyja mellől.
-Bocs,Nick, elrabolnám őt egy kis időre!-szólt mosolyogva.
-Semmi gond,csak nyugodtan!-somolygott Nick.
-Mi az, Reb? És mi történt,hogy ilyen izgatott vagy?-nézett a lányra Bella.
-Van egy sejtésem! Lehet,hogy Nick a titkos imádód!
Kevin egész órán téged bámult,és sajna velem nem törődött. Pedig tök cuki srác!
-Háát...személy szerint nekem nem tetszik,és nem tartom cukinak. ,, Én mást tartok cukinak."-gondolta magában,de ezt nem mondta ki hangosan.
-Pedig az ! Na,mindegy, tehát a lényeg az, hogy Kevin téged nézett és Nick úgy nézett rá,mint aki a pillantásával ölni tudna. Lehet,hogy a bátyám féltékeny az új srácra és szerelmes beléd!- kuncogott. - Ezért írtam neki órán egy levelet, amiben azt kérdeztem, hogy mi a baja Kevvel, hogy így néz rá,mire azt válaszolta,hogy van oka rá,hogy így nézzen,és én még túl kicsi vagyok ehhez- húzta el a száját  a lány.
-Tényleg,az üzenetben N volt az aláírás!-kiáltott fel Bella. -Mindenesetre meglátjuk,mit hoz a jövő! -bizakodott,mire barátnője egyetértően bólogatott.
-Sziasztok csajok! -jött oda hozzájuk Kevin.
-Szia!-köszönt Bella, míg Reb csak valamit dadogott,és megbabonázva bámulta a fiút .
-Bella vagyok és ő itt a barátnőm,Rebecca-rázott kezet.
-Örülök,hogy megismerhetlek titeket. Bella,van programod mára? Találkozhatnánk. Rebecca,te is jöhetsz,természetesen.
-Sajnálom, mára foglalt vagyok!-nézett az új fiúra bocsánatkérően Bella.
-Szabad érdeklődnöm,hogy kivel mész?-vonta fel a szemöldökét Kevin.
-Egy másik fiúval.
-Oh,értem! Majd szólj,ha én is esélyes vagyok!-nevetett.
-Én ráérek!-szólalt meg rögtön Rebecca.
-Oké. Akkor négykor a McDonalds'ban.
Sziasztok!-sétált el a szekrényéhez.
-Ez furcsa. Én is pont ekkor találkozom Nickkel a Mekiben.
-Lehet,hogy fura,de nem mindegy? Végre találkozok Kevinnel!-tapsikolt.
Majd mindent mesélj el! - szólt Rebecca Bellának.
-Ok! Te is! - válaszolt.
Búcsúzóul megölelték egymást és elindultak hazafelé.
Bella kilépett a suli ajtaján és megcsapta a hideg,őszi szél.
Elindult a kapu felé,és kit látott! Jessicát,legnagyobb vetélytársát,aki éppen Nicknek dumált.
Keze ökölbe szorult,és egyenesen odamasírozott hozzájuk.
-Jessica!Micsoda meglepetés! Mi járatban vagy itt?-kérdezte tettetett vidámsággal,holott legbelül forrt a dühtől.
-Ó,Izabella! És te?-viszonozta Bella kedvességét Jessica.
-Képzeld,ma van Nickkel találkám. Ugye, Nick?-fordult felé.
-Igen. -helyeselt a fiú.
-Ó-húzta fel az orrát Jessica sértetten-akkor én megyek is.-azzal elviharzott.
-Bye-bye!-integetett utána a lány gúnyosan.
-Hazakísérhetlek?-kérdezte Nick őt. ,,Ez aztán furcsa volt. Látszólag nem kedvelik egymást."
-Persze!-azzal hazaindultak.
Az út csendesen telt,néha-néha felidéztek egy gyerekkori emléket,és arról beszélgettek.
-Hát,akkor itt is lennénk-állt meg a lány a ház előtt.
-Akkor...ne felejtsd el! Négy óra,McDonald's!-mosolygott Nick.
-Nem fogom! Szia!
-Szia!-búcsúztak el egymástól.

1 megjegyzés:

  1. Bella egy igazi feminista, így elhívni egy fiút randira, bravó! De ahj, ebből a Kevin×Rebecca találkából semmi jó nem fog kisülni... Jessica meg lekophat, az ilyen ribinek semmi esélye a suli jófiújával.

    VálaszTörlés