2015. január 18., vasárnap

5.rész-Valami kezd kialakulni

                        
Rebecca és Bella a suliban tanultak.
Nick és Bella folyamatosan egymásra pillantgattak,majd gyorsan elkapták egymásról a tekintetüket és a földet pásztázták.
-Juj, tisztára szerelmesek vagytok egymásba,ezt még a vak is láthatja!-kiáltott fel Reb.
-Hé!Ne ilyen hangosan!-motyogta Bella elpirulva.
Az összes fiú mérgesen nézett Nickre,a lányok pedig Bellára néztek csúnyán.
Kevin a szemét forgatta.
A lányok elköszöntek Nicktől és hazaindultak.
-Úgyis tudom hogy ebből még lesz valami!-bökte meg kuncogva Rebecca őt.
-Úgy néz ki. És veled mi van?
-Semmi-sóhajtott a lány. Ma egy fiú,valami George megkérdezte hogy járok-e vele,de én nemet mondtam.
-Talán George Clooney?-kérdezte viccesen Bella.
-Dehogy,te hülye!Az a George valaki tök stéber,ilyen kerek Harry Potter szemüvege van!-tört ki a röhögés Rebeccából,mire barátnője is elkezdett nevetni.
-Figyu,láttam egy nagyon vicces videót Facebookon,majd otthon megmutatom!-mondta ő.
-Az az,amelyikben a macska állandóan leveri a pasi vízzel teli poharát?
-Igen!-erre megint elkezdtek nevetni,és a videóban látottakat ecsetelték,míg végül elértek Rebeccáék házához.
Köszöntek Nick anyukájának,és felrohantak a lány szobájába.
-Írjuk meg a házit aztán dumcsizzunk-szólalt meg Bella.
-Rendicsek.-mosolyodott el Rebecca.
A házi feladattal viszonylag hamar végeztek,utána kényelembe helyezték magukat az ágyon.
-Nekem mindig a rosszfiúk jönnek be,nem úgy mint neked.-szólalt meg Rebecca.
-Régen nekem is ők jöttek be,de AZÓTA nem-nyomta meg az azóta szót Bella. Nem tudta,hogy ez változni fog...
Barátnője is emlékezett arra a fiúra,akivel Bella járt egy ideig.
Rossz választás volt,mert a srác mindig erőszakos volt Bellával és tovább akart menni a csókolózásnál,de ő sosem engedte.
Ezért szakított vele,ami jó döntés volt.
-Gondolom nem lesz túl nagy meglepetés,ha azt mondom hogy Nick tetszik-jelentette ki bátran.
-Hát nem nagy meglepi-mosolygott Reb.
-Neked is kéne egy pasi,nem csak nekem! Itt konkrétan nem arra a George-ra gondolok-röhögött Bella.
-Ráadásul ha látnád hogy megy! Mint aki becsinált a gatyájába!-erre kirobbant a nevetés a lányokból. Megint.
Ekkor Nick feje jelent meg az ajtóban.
-Mizu?
-Nick! Te már haza is értél?-kérdezte zavartan a húga.
-Már vagy 3 órája-vigyorgott.
Bella és Rebecca egymásra néztek.
-Mióta is állsz az ajtóban?
-Most jöttem ide-hazudta szemrebbenés nélkül.
Bella megkönnyebbülten felsóhajtott, de barátnője gyanúsan méregette a fiút.
-Akkor én mentem-szólt némi kínos csend után Nick.
-Oké-mondták Belláék, aztán a fiú eltűnt a látókörükből.
-Huh. Ez kemény volt. Akkor nem hallotta-örült Bella.
-Nem biztos-nézett rá Reb,mire barátnője nekiment a vállával.
-Au!Jól van,jól van,legyen igazad!-emelte kezèt maga elé védekezően.
Bella telefonja jelezte,hogy üzenete jött.
Hi!
Gyere a parkba holnap suli után,és megtudsz mindent!
N
Eközben Nicknek is üzenete érkezett James barátjától:
Csá!
Átjössz hozzánk holnap suli után? Van egy új videójátékom!
Nick válasza: Szia James, persze,hogy átmegyek! Akkor holnap.

-Szép munka volt,James! Nem is tudod,Nick,hogy mire vagyok képes,hogy megszerezzem azt,aki az enyém! Most méltó vetélytársat szereztél magadnak!-nevetett gonoszul valaki.

Sziasztok! Bocsi,hogy este hoztam csak a részt,mindenfélét csináltam a mai napon.
Ez a rész rövid lett,tudom,de itt már kezdenek beindulni az események!
Vajon ki lehet az a valaki?
Ki küldte az üzenetet?
Ezekre a kérdésekre válaszokat fogok adni a kövi részekben,de addig is:komizzatok,pipáljatok és iratkozzatok fel!
Sandy

1 megjegyzés:

  1. Úristen, ebben a részben tényleg beindultak a dolgok! Bella és Nick között pattognak a szikrák, Rebeccát randira hívták (igaz, hogy egy nyomi, de akkor is), Bella találkozik N-nel... ÉS JAMES ÉS NICK BARÁTOK?!?! Ezt edddig én miért nem tudtam?

    VálaszTörlés